środa, 11 lutego 2015

Jan - kto to taki?

Kochani! Wczoraj ogłosiliśmy zwycięzców naszego Blog Hopa, żeby ten tydzień dalej mógł być pełen niespodzianek i nagród, postanowiłam razem z firmą VINNST przygotować dla was małe rozdanie! w którym do wygrania będzie ....Pan JAN! już wiecie kto to taki?! :)

Tak! to nasz Łoś super ktoś! w cudnym sweterku, czeka aż ktoś go przyjmie do swojego domu na gorącą czekoladę!:) Pana Jana na pewno już zdążyliście poznać na stronie Vinnst, tyle że na tle turkusu,  dziś gości w fiolecie, ale oczywiście jeśli tylko zapragniecie innych odcieni firma Vinnst jest do waszych usług.




  
Osoby które chcą, aby Pan Jan zagościł na stałe w ich domu muszą....

  1.  Udostępnić nasz plakat (zdjęcie wyżej) na swoim Blogu.
  2. Będę wdzięczna jeśli dodasz mnie do swoich kręgów znajomych.
  3. W komentarzu napisz dlaczego właśnie do Ciebie powinien trafić Pan Jan?!
  4. Osoby anonimowe, proszone są o podanie swojego maila.
  5. Podwój swoje szanse na FB ( CLICK )
  6. Bawimy się do 18.02.2015
  7. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu paru dni, po zakończeniu zabawy.

Na koniec jeszcze raz dziękuję firmię Vinnst za moją poszewkę! 
Jest również świetna i także dostępna w sklepie internetowym. 




16 komentarzy:

  1. Bardzo bym Pana Jana chciała, to idealny kolor do mojej sypialni, jest taki piękny i uroczy, kiedy się mu patrzy w oczy, taka podusia to istne marzenie - każdy powinien mieć swojego Jana, bardzo jest śliczniutki, my kochamy takie oryginalne i niepowtarzalne rzeczy :) Pozdrawiam Martyna k
    martyna.kicinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego Jan powinien zamieszkać u mnie? bo co wieczór serwowałabym mu gorącą czekoladę i specjalnie dla niego nauczyłabym się robić na drutach sweterki :)
    baner już na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pan Łoś powinien być u mnie - ponieważ nie miałby żadnej konkurencji i spałby ze mną w łóżku ;) taki facet jak on - to by mi się podobało!

    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania..

    ps. pozdrawiam i zapraszam na moje Walentynkowe Candy z filcową torbą w roli głównej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pan Jan miałby bardzo dobrze w domku przy lesie :), bo do lasu 3 kroki, a i schronienie w domku znajdzie :)))
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciesze się ogromnie ze z miejsca do miejsca trafiłam do Ciebie zawsze sie w takim momencie zastanawiam dlaczego wczesniej nie udalo mi sie spotkać przeznaczenie ? moze wlasnie tak - przeznaczenie ? sprowadził mnie tu Pan Jan.Spojrzelismy na siebie no cóz magia czy siła tajemna, serce z piersi rwie sie do Ciebie i tak to już jest z tą miłością - chcemy być razem. Panie Janie ja spełniłam warunki teraz Twoja kolej z kim Ty bedziesz szczesliwy ja wiem na pewno ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gwiazdki chyba nigdy nie wyjdą z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pan Jan nadawałby się do mnie, bo mam Panią Janinę:P :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego Pan Jan ma trafić do mnie? Bo patrząc na niego, widzę siebie. Ten sam bystry wzrok, identyczny szlachetny profil, a poroże to wierne odbicie mojej porannej fryzury. I nawet ubieramy się podobnie. Choć mój sweterek jest ciemnozielony :) Tyle czasu szukaliśmy się po świecie, odnaleźliśmy się u Ciebie na blogu.

    Banerek dodany. Grzecznie ustawiam się zatem w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. What great pillows! Would add a nice accent to any home! A special touch ....

    OdpowiedzUsuń
  10. Ponieważ śpię sama to Pan Łoś spałby ze mną i było by fajnie,przytulnie i miło nam.
    Udostępniłam na Facebook`u
    e-mail: azierold@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten łoś -Jan musi być mój.
    Ł adny i inteligentny
    O szałamiający
    Ś wietny zwierz i rogi też:)

    pozdrawiam magda
    mazury1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. banerek http://czytamwfirmie.blogspot.com/
    w kręgach jako kanwuję czytam testuję
    Pan Jan byłby idealnym prezentem dla chrześnicy mojego ukochanego, której tata jest leśniczym i u nich takie piękne łosie chodzą :)
    ewcius1991@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,

    Pan Jan świetnie dogadałby się z Młodą Jelonką, którą posiada moja córa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy były już wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak wyniki już dano były ogłoszone :) i Pan Jan już dawno się przeprowadził :P hihi

      Usuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.