czwartek, 19 maja 2016


 Witajcie Kochani! Dawno mnie tutaj nie było...ale musicie mi wybaczyć:) Od ostatniego wpisu, dużo się zmieniło... nawet bardzooooo:) Po długim wyczekiwaniu i odliczaniu każdego dnia, w naszym domku pojawiła się w końcu ZUZIA! a nasze życie właśnie przechodzi prawdziwą rewolucje
Pierwsze dni szczerze mówiąc to była tragedia... obolałe ciało, zmęczenie i oswojenie się z myślą że jest się mamą.
Przekonałam się na własnej skórze, co to jest "Baby Blues" o którym opowiadała nam położna w szkole rodzenia. Momentami myślałam że coś jest ze mną nie tak, ponieważ z bólu nie potrafiłam cieszyć się z bycia mamą, na szczęście teraz już wiem że prawie 85% kobiet przechodziło przez to samo, a gdy burza hormonalna została opanowana, było już tylko lepiej. Obecnie brakuje mi czasu, na tworzenie swoich drewienek, więc musiałam trochę przystopować z malowanie, ale nie spoczęłam na laurach hihi i postanowiłam stworzyć dla Zuzi, FotoALBUM! Pierwsze strony już powstały, teraz czekamy na wywołanie kolejnych zdjęć z którymi będziemy mogli się pobawić.






Polecam taką formę albumu, każdej mamie, jest to świetna zabawa i na pewno fajna niebanalna pamiątka dla waszego maluszka. Wystarczy że zakupicie bazę albumową, może być z twardą drewnianą okładką (polecam) lub zwykłą miękką. Reszta już zależy od was i waszej wyobraźni... przeróżne naklejki, sklejki, tasiemki i papiery znajdziecie również na stronie Creative Hobby 



Bazy albumowe  < KLIK >
Papiery < KLIK >
Sklejki < KLIK >

2 komentarze:

  1. gratulacje z okazji narodzin córeczki :)
    życzę wytrwałości i siły, bo na pewno będzie Ci potrzebne...:)
    oraz dalszych inspiracji :)
    pozdrawiam, Aneta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje i dużo radości z pociechy :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.