piątek, 23 stycznia 2015

Urodziny mej rodziny

W końcu mamy piątek! cały tydzień musiałam wstawać o 5:00 ...czas na się WYSPAĆ! Nie wiem czy wszyscy z was, odwiedzają mnie również na FB, ale ostatnio dodałam tam zdjęcie, znalezione w internecie które tak jak mi bardzo wam się spodobało! Postanowiłam więc dodać je również tutaj! oraz wiele innych podobnych prac, które mogą was zainspirować do działania!

Kawałek deski, parę haczyków kilka kółeczek i można stworzyć coś bardzo przydatnego dla każdej z nas!
nazwałam ją " PRZYPOMINAJKA URODZINOWA" tak! ta nazwa pasuje idealnie.

Już wam pokazuję o co chodzi...








I co myślicie o to tym...?! Fajny pomysł na zapamiętanie urodzin? TUTAJ dodaję link na bloga w którym jest przedstawione krok po kroku jak przygotować takie cudeńko.
Sama chętnie zrobię podobną... jeszcze tylko muszę znaleźć gdzieś odpowiednią deskę i będę działać. Może by tak użyć farby z efektem tablicy...?! <Post poniżej>


12 komentarzy:

  1. fajna taka urodzinowa decha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo inspirujący ten post. Ciekawy do wykonania, małym nakładem sił i środków, coś oryginalnego dla zapominalskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie i o to chodzi w tym wszystkim! TANIO i PRAKTYCZNIE! pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetny pomysł. Wygląda bardzo efektownie i intrygująco :))
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł, i do przetestowania jak najbardziej, zwłaszcza dla zapominalskich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest naprawde swietny pomysl:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiedziałam że wam się spodoba! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super! Nie dość, że przypomina to jednocześnie zdobi!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne, aż sama bym chciała takie zrobic, ale nie z napisem 'urodziny mej rodziny', może z jakąś sentencją? Aaa i pomysł z kluczami na plaster miodu też jest świetny! Taka miodowa szafka na klucze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, wszystkie ważne daty w zasięgu wzroku :) Super inspiracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze widzę takie tabliczki. Genialne!

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.