poniedziałek, 19 stycznia 2015

Paletomania

Ostatnio pisałam o skandynawskich wnętrzach, kolejnym tematem będą P A L E T Y! również znane i pokochane przez wiele... K O B I E T! które tak jak ja... traktowały je przedtem, jako śmieci i odpady, lub w najlepszym razie lądowały jako opał. Jednak od jakiegoś czasu ktoś... nie wiem kto...zapoczątkował nowe zastosowanie tych nie pozornych, pozbijanych desek...stwierdził że niewielkim nakładem kosztów może z nich zrobić całkiem G U S T O W N E a przede wszystkim użyteczne M E B E L K I  iiiiiii... wiecie co...
...miał R A C J Ę !!!

Drewniane palety po przerobieniu mogą służyć za: stolik kawowy z szufladami, stojak na wina, regał na książki, wieszak na ubrania, półkę na buty, kanapę czy łóżko. Połączenie drewnianych palet ze szkłem, wikliną, metalowymi elementami (uchwyty, wieszaki itp.) czy obszytymi materiałem poduszkami (materacami) stworzą unikatowy charakter przedmiotów. 

 A wy co myślicie o takim zastosowaniu?
...może niektóre z was mają już w swoich domach co nie co z palet?
Na koniec kilka zdjęć, może was zainspirują do działania...










                                                   

16 komentarzy:

  1. Ile inspiracji :) Stolik w stylu ludwika bardzo mi się podoba, nie widziałam jeszcze takiego z palet :) Ja mam trochę palet u siebie i chciałabym z nich stolik zrobić, jak mąż przestanie protestować...

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe inspiracje :) jestem jak najbardziej za takim paletowym diiizajneeem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój mąż właśnie kombinuje z łóżkiem i tymczasowym stolikiem kawowym- może coś z tego będzie:) coś jest w tych paletach- te półki to dla mnie nowość, nie widziałam wcześniej- ale są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. półki mi się bardzooooo podobają! stolik również aleee NAJbardziej ostatnie zdjęcie! półka na winko i kieliszki. albo uda mi się samej taką wyczarować albo kupię taka na internecie! No muszę po prostu nią mieć! :)

      Usuń
  4. Mi też najbardziej podobają się półki, a to w stylu ludwika to z kolei dla mnie koszmar. Co człowiek, to inne zdanie :) Ale powiem Ci, że byłam kiedyś na imprezie w mieszkaniu, gdzie były kanapy z palet i krzesełka ze starego teatru i palety były hiciorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o stół to podoba mi się ten większy zdecydowanie bardziej!
      Ale i tak moje serce pozostaje przy półce na wino! <3
      KTO MI TAKI ZROBI?!?!?!? :D

      Usuń
  5. "Chodzą za mną" te palety już od dawna. Po takiej dawce inspiracji to już MUSZĘ w końcu coś z nich zrobić! Niech no tylko cieplej się zrobi. No i niech no tylko narzędzia kupię... Ale będą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo to czekam na efekt twojej pracy! :D pozdrawiam

      Usuń
  6. Genialne inspiracje!:)) Bardzo mi się podobają takie meble z palet, może skuszę się by i u nas coś takiego zmontować;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie mogę się doczekać efektów twojej pracy :) na pewno wyjdzie super! tak jak wszystkie mebelki twojego wykonania ;)pozdrawiam

      Usuń
  7. Świetne inspiracje:) a niektóre rozwiązania - genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne są te paletowe meble. Podoba mi się zwłaszcza stoli z szybą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Solidnie napisane. Pozdrawiam i licżę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.