niedziela, 30 listopada 2014

ZAPRASZAM




 Witam!

Dobiliśmy do 1000 polubień na Facebooku, i musimy to jakoś uczcić. 
Postanowiłam zrobić WIELKIE ROZDANIE! 
Cieszę się że tak wiele osób chciało zostać sponsorami naszej zabawy, wybrałam 10 wspaniałych!
Są to osoby które tworzą piękne rzeczy, a ich cudeńka zachwycają mnie od dawna, ozdobią wasze cztery kąty i nie tylko...
Z góry chce im podziękować za współpracę. Jesteście wspaniali!
Przejdźmy do rzeczy... przedstawiam wam 10 fantastycznych nagród
Przeczytajcie koniecznie poniżej ZASADY naszej zabawy!
Życzę szczęścia!


Do rozdania mamy...


1. Plakat o wymiarze 29,7 cm / 21 cm (Format A4 - bez ramki)


(Kliknij i Polub stronę FB)



2. Świeca sojowa o aromatycznym zapachu


(Kliknij i polub stronę FB)



3. Cotton Balls Light w odcieniach zieleni składających się z 10 kul.


(Kliknij i Polub stronę FB)


 4. Ręcznie wykonana muszka z drewna 


(Kliknij i Polub stronę FB)



 5. Poszewka na poduszkę, kolor szary ( wym. 40 x 40 )


 (Kliknij i Polub stronę FB)



6. Ręcznie uszyty Aniołek 


(Kliknij i Polub stronę FB)



7. Piękne ręcznie robione kolczyki sutasz.
(Kliknij i Polub stronę FB)


8. Śliczne serducho przygotowane przez Decupug


(Kliknij i Polub stronę FB)


9. Czerwony zestaw zimowy rozmiar dla 4-8 latka

(Kliknij i Polub stronę FB)


10.  Zestaw - mix 6 gumek do włosów ręcznie wykonanch

(Kliknij i Polub stronę FB)





 
1. W Rozdaniu może wziąć udział, każda osoba, która posiada Facebook lub swojego Bloga.
2. Osoby które posiadają Bloga :
- UDOSTĘPNIAJĄ plakat WIELKIEGO ROZDANIA na swoim Blogu.
- będę bardzo wdzięczna jeśli zostaniesz OBSERWATOREM mojego Bloga.
- w komentarzu wyraź chęć udziału w zabawie i wymień DWÓCH SPONSORÓW  naszego rozdania których nagroda najbardziej wam przypadła do gustu.

3. Osoby które posiadają konto na FaceBooku :
- muszą POLUBIĆ moją stronę <Kliknij Tutaj> 
- UDOSTĘPNIĆ plakat WIELKIEGO ROZDANIA na swojej tablicy.
- wybrać i POLUBIĆ stronę FB DWÓCH SPONSORÓW naszej zabawy, których nagroda najbardziej wam przypadła do gustu!
  
4. Osoba posiadająca Bloga i FB PODWAJA swój udział w zabawie jeśli spełni oba punkty  (2-3)

5. Wielkie Rozdanie trwa od 01.12.2014 do 06.12.2012
Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu następnego tygodnia.

6. Mamy 10 zasad 10 sponsorów 10 nagród... i zwycięzców również będziemy mieli  10!

7. Kolejność wylosowanych osób będzie miało znaczenie w PIERWSZĘŃSWTWIE wyboru jednej z nagród.

8. Osoba która zostanie wylosowana PIERWSZA oprócz wybranej przez siebie nagrody otrzyma dodatkowo PREZENT niespodziankę ode mnie!

9. Po ogłoszeniu wyników, zwycięzcy mają TRZY dni na przesłanie mi swoich  adresów, inaczej zostanie wylosowana kolejna osoba.

10. Nagrody wysyłane są na terenie Polski.




http://slideshow.fotor.com/creations/ecd069e5d7f04090805e695e7f45bd3a/index.html

37 komentarzy:

  1. Świetne rozdanie! Zgłaszam się! :) Podobają mi się prezenty ufundowane przez Blik i Qule :))
    Banerek zabrałam do siebie na bloga :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: MoOonika K, nagrody kt óre wybrałam to:
    - Cotton Balls Light w odcieniach zieleni składających się z 10 kul
    - czerwony zestaw zimowy
    Lubię na FB jako: Monika K
    Strony sponsorów nagród polubione

    OdpowiedzUsuń
  3. o! wspaniała informacja :)Blik i Jaskółka stworzyły idealne jak dla mojego wnętrza artykuły :* staję po nie w kolejce :*

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście, że biorę udział. wybieram BLIKA i Marsielle decor. oczywiscie polubię na fb jako Moja pasja

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :) gratuluję Ci wielu fanów i życzę tysiące kolejnych. :)
    Ja prowadzę bloga, więc bawię się na moim blogu.
    Oczarowała mnie Lala z Jaskółka Handmade by Anna. Byłaby idealnym prezentem dla mojej ukochanej chrześnicy
    Przydałby się jej też zestaw czerwony czapeczka z kominem od na2 biegunach.pl. Zuzia ma 8 lat, to mam nadzieję byłby jeszcze dobry.
    :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zabawa! Rozdanie po dziesięćkroć ciekawe :)) Banerek na moim blogu http://oleskam.blogspot.de/
    W śród cudnych rozdawajek wybieram Jaskółka handmade by Anna oraz Qule. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. biore udzial z przyjemnoscia:) Zaintrygoeały mnie zielone Qule i czerwony zestaw zimowy od na2biegunach.pl:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie, przyłączam się do zabawy z nagród wybieram świecę BLIK oraz PLAKAT. Obsewuję na FB jako Agniesz Ka D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety udostępniłam tylko na FB, na blogu się nie udaje, właściwie to nie bardzo wiem jak to robić, próbuję różnych opcji, i mam komunikat, o uszkodzeniu gadżetu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm czasem tak się robi. spróbuj jeszcze raz ;)

      Usuń
    2. Nareszcie się udało, banerek już na moim blogu, pozdrawiam!

      Usuń
  10. dla mnie świeczka i będę zadowolona:-)
    pzdr wszystkich;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :) Mi najbardziej podoba się plakat, świeca i aniołek tilda :) Dodaję baner na blogu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/
    Jeśli chodzi o nagrody to najbardziej podobają mi się kule i plakat. Na Ffacebook obserwuje jako Iwona Wrona

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wielka przyjemnością się dopisuje:)) warunki spełnione:))
    Wybieram :))) Simple Design, Blik
    I oczywiście----gratulacje 1000 polubień :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety nie moge dodać się do obserwatorów bo nie mam konta google+

    OdpowiedzUsuń
  15. wybieram kolczyki sutasz oraz Cotton Balls Lights

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja się bawię i tu na facebooku:) Moimi faworytem jest Catton balls i kolczyki zrobione techniką sutaszu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam :) I ja z radością biorę udział w konkursie :) Wszystkie nagrody cudowne, jednak mój wybór padł na Ręcznie uszytego Aniołka oraz Cotton Ball Lights. Plakat udostępniony na fb jako https://www.facebook.com/anna.kowalska.9659 Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udzial na FB . Mam nadzieję że zdaje sobie Pani sprawę z tego, że nie mając Bloga bierze Pani udział tylko na FB ;)

      Usuń
  18. Cudowne rozdanie, piękne nagrody ręcznie wykonane cudo ! :) Chętnie biorę udział w zabawie, banerek na blogu.
    Wybór padł na ręcznie uszytego aniołka ( Jaskółka handmade by Anna) i kolczyki sutasz ( ArtTereza) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej przypadły nam do gustu nagrody - aromatyczna świeca oraz zestaw zimowy - jest prześliczny :)
    plakat udostępniłam na fb :) moje konto to - go cha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz ! :) Mam nadzieję że zdaje sobie Pani sprawę z tego, że nie mając Bloga bierze Pani udział tylko na FB ;) Pozdrawiam

      Usuń
  20. Witam serdecznie:)
    Zgłaszam chęć udziału w zabawie:) Z wielką przyjemnością wybrałabym: Jaskółka handmade by Anna oraz czerwony zestaw zimowy na2biegunach.pl:)
    Pozdrawiam wszystkich bawiących się a Pani serdecznie gratuluję tylu polubień;)
    Lubię na Facebooku jako Joanna Dura:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz ! :) Mam nadzieję że zdaje sobie Pani sprawę z tego, że nie mając Bloga bierze Pani udział tylko na FB ;) Pozdrawiam

      Usuń
  21. Hej:) zgłaszam się i ja do zabawy :) Chętnie przygarnełabym lalę oj Jaskółka handmade oraz poszewkę na poduszkę od Marsielle Decor :)
    Zapraszam też do siebie na candy: filcowy misiak czeka na nowego właściciela : http://anett-art.blogspot.com/2014/12/candy-mis-stefan-zaprasza.html
    Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Świetne nagrody. Mnie urzekły zielone kule od Qule oraz tildowy anioł od Jaskółka handmade by Anna. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z wielką przyjemnością przyłączę się do zabawy:) wspaniałe nagrody:)
    Moim faworytem są Cotton Balls Light od Quele oraz anioł od Jaskółka handmade by Anna.
    Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w Aniele więc MUSZĘ zwiększyć swoją szansę na wygraną. ;)
    Nasz blog: www.oliskowo.pl
    Pierwsza nagroda to tak jak już wspomniałam - miłość od pierwszego wejrzenia - Anioł od Jaskółki.
    Druga - cottonowe Qle.
    Plakat Wielkiego Rozdania umieszczony jest na dole strony.

    Ściskamy kciuki i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  25. My polujemy na Qule lub aniołka:) Warunki spełnione więc czekamy cierpliwie na wyniki:)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale genialne nagrody ! zachwyciłam się totalnie świeczką i poduszką , chociaż sutaszowe kolczyki równie piękne - te przedmioty zdecydowanie odzwierciedlają mój styl :) postanowiłam wziąć udział w zabawie zarówno na fejsie jak i na facebooku ;)

    Obserwuje bloga jako : MAZGOO
    Obserwuje na facebooku jako swoja strona : MAZ GOO
    Udostępniam plakat na blogu : http://mazgoo.blogspot.com/p/rozdania.html
    Udostępniam plakat na tablicy : https://www.facebook.com/profile.php?id=100001133450026
    Polubiłam strony : MarsielleDecor, BLIK:) dodatkowo tez Art Tereza

    pozdrawiam i trzymam kciuki za innych ale i za siebie również :)))

    ściskam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam i ja wyrażam chęć przystąpienia do zabawy... banerek dodany na moim blogu http://makedeccor.blogspot.com/
    Chętnie przygarnę do siebie Cotton balls light Qule i cudnego Anioła dla mojej siostrzenicy od Jaskolka handmade by Anna.
    Dołączyłam również do zabawy jako osoba prywatna na facebook....nie wiem czy taka kombinacja tez może być:))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. oczywiście! bawimy się i na blogu i na FB. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe nagrody, oczywiście i ja spróbuję swojego szczęścia :)
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    Najbardziej podobają mi się Qule i Art Tereza :)

    OdpowiedzUsuń
  30. W ostatniej chwili, ale zapisuję się i ja. Marzą mi się Qule i poszewka na poduszkę.

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja mam nadzieję że zdążyłam :-) Biorę udział :-) podobają mi sie kule Qule i aniołek od Jaskółki :-)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.