piątek, 14 listopada 2014

Eko Obraz


Nareszcie mamy piąteczek
Tak się składa że mam wolne aż do poniedziałku, więc ciesze się podwójnie.
Trzeba troszkę odpocząć, ponieważ cały tydzień przed pracą i po pracy do późnej pory malowałam.
Na dobre rozpoczęcie weekendu mam dla was.... coś nowego... coś innego....coś na ścianę.

EKO OBRAZ!
który jest w całości z drewna!
Długo się zastanawiałam czy dodać coś jeszcze, aby nie był zbyt pusty
ale ostatecznie za większością głosów moich koleżanek wybrałam prostotę, i zostało tak jak widzicie na zdjęciach, i myślę że to był strzał w dziesiątkę.

Ten poniżej jest już ładnie zapakowany i gotowy na kiermasz.
Każdy obraz może mieć inny napis taki jak:
- Baby    - Family
     - Drink  - Home       
- Love   - Kitchen
- Eat      -Laugh
- Girl        - Boy
- Lucky     - Peace
- Princess   - Wedding
- Welcome


Pierwsze zamówienie już zostało złożone, więc kolejne efekty będziecie mogli zobaczyć już nie długo.

Na mojej ścianie na pewno zawiśnie nie jeden... 


LOVE




Jak wam się podobają naklejki z Passion Room
POLECAM!



10 komentarzy:

  1. bardzo fajny obraz, podoba mi się. piórka dodają lekkości....fajny pomysł.....gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mi się spodobał ten obraz, że aż zamówiłam TRZY :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz bardzo fajny, w takiej prostej wersji prezentuje się super, nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! też tak uważam... co za dużo to nie zdrowo ;) hihi

      Usuń
  4. Fajowe! I prosto się robi! Ja od kilku dni robie wypasione tworki na święta pod choinkę i męczę się teraz nad lakierowaniem i szlifowaniem i lakierowaniem....

    OdpowiedzUsuń
  5. super!! i zgadzam się ... piękno tkwi w prostocie :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.