środa, 12 listopada 2014

Świeczki

Witam!

Pamiętacie świece które kupiłam jakiś czas tamu...?! 
W końcu i na nie przyszedł czas.
Użyłam do nich pięknych materiałów, które kupiłam w kwiaciarni w Cieszynie "DECOFLORUM"
gdzie zapraszam was! W środku znajdziecie wiele świątecznych ozdób, ręcznie robionych w tym także MOJE! ;)

Świece są już ładnie zapakowane, i powędrują na kiermasz świąteczny do ktorego zostało...



Użyłam ostatnio zakupionych naklejek "THANK YOU"  w sklepie Passion Room

Brązowy materiał ze srebnymi wstawkami, pięknie się prezentuje!
+
Koronki


 Na świecach możecie zobaczyć piękne srebne perełki!

Na tych świecach użyłam czarnych kropeczek


 Piękny srebny materiał! ze  sklepu DECOFLORUM!
+
serduszkowa zawieszka "Made with LOVE" z Passion Room

 

Udanej środy wam życzę!

14 komentarzy:

  1. PIĘKNE TE ŚWIECE....AŻ ZAPACHNIAŁO ŚWIĘTAMI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, a perełki sama robiłaś czy nakleiłaś gotowe? Kasia DecuPUG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo i szybkim sposobem na uzyskanie takiego efektu perełek jest PERLEN PER - Perełki w płynie POLECAM są rózne kolory

      Usuń
  3. Uwielbiam świece. Te ładne stoją u mnie i cieszą oko, a zwykłe palą się w lampionach i świecznikach. Ślicznie je ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ja również uwielbiam świece moglabym je mieć wszedzie w całym domu! :D

      Usuń
  4. pięknie będą się prezentować na świątecznym stole-pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń
  5. Są świetne :) będą pasowały na świąteczny stół :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. na czas świąteczny idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna dekoracja! pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  8. ahhh jak miło się czyta takie komentarze ;) DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świeczki wyszły prześlicznie, takie delikatne, eleganckie... Muszę pomyśleć o tym żeby zrobić podobne:)) Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! I czekam na efekty Twojej pracy ;)

      Usuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.