piątek, 20 lutego 2015

Słoiki

Dziś kolejna porcja inspiracji! a dokładniej, popiszemy sobie o S Ł O I  K A C H. Komu by do głowy kiedyś wpadło że, słoik może posłużyć nam za np. szklankę do picia, czy świecznik. Obecnie ze słoikami możemy zrobić wszystko, wystarczy tylko dobrze wytężyć swoja wyobraźnie. Nie dawno buszując po necie, znalazłam fajną stronkę na której możecie kupić świetne słoiki, które posłużą wam jako pojemniki do przechowywania żywności lub jako element dekoracyjny. Nazwa strony mówi sama za siebie...


...a oto kilka słoików które znajdziecie w tym sklepie...








Kolejnym sklepem ze słoikami jest... Bake in 
aaa w nim...








Jak wam się podobają? Jeśli was urzekły tak jak mnie, mam dla was niespodziankę! Firma More Than Jar, przygotowała dla jednej z was jeden słoik
a dokładnie chodzi o  

Słoik Ball Blue - Regular Mouth 16 oz (455 ml) 

 Słoik posiada z przodu wytłoczone logo firmy Ball, z tyłu wytłoczoną informacją o 100 letniej rocznicy, z boku wytłoczoną przydatną miarkę w ml i cup/oz.
Słoik zawiera w komplecie srebrną zakrętkę, składającą się z dwóch elementów.
Idealnie nadaje się do celów zarówno spożywczych, jak i dekoracyjnych.


Zasady dobrze znacie.

1. Wrzuć banerek na swojego bloga.
2. Będzie mi miło jeśli dodasz mnie do kręgów znajomych
3. Polub moją stronkę na FB ( KLIK ) oraz naszego sponsora More Than Jar ( KLIK )
4. Napisz w komentarzu do czego przydałby ci się ten słoik lub co w nim byś przechowywała?!

Bawimy się do 01.03.2015

Powodzenia!!!


 

8 komentarzy:

  1. Słoik do przechowywania wspomnień- chowałabym tam słowa wypowiedziane przez bliskich, które warto uwiecznić; w formie małych papierowych sentencji oznaczonych datą. To jak mąż pomylił walentynki i w tłusty czwartek składał płomienne życzenia; jak maluch zamiast pić, wołał cip (odmiany tego słowa bałam się w miejscach publicznych) i wiele, wiele innych, których hmmm no właśnie nie pamiętam, a warte są wspomnienia i chciałabym wrócić do nich w każdej chwili

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow! nie wiedziałam, że aż tyle cudowności mozna zrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. WITAJ. SŁOICZKI BALL JUŻ WIDZIAŁAM NA FB....BARDZO ŚWIETNIE SIĘ PREZENTUJĄ I SĄ BARDZO OZDOBNE.....FAKTYCZNIE UŻYCIE SŁOIKÓW JEST BARDZO WSZECHSTRONNE, GDYŻ JESZCZE NIEDAWNO BYŁY HITEM JEŚLI CHODZI O LAMPIONY ZAWIESZONE NA ŁAŃCUCHU....TERAZ INSPIRACJA SĄ DO CODZIENNEGO UŻYTKU W KUCHNI....ŚWIETNY POMYSL I FAJNIE, ŻE GO POKAZAŁAŚ...POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO SIEBIE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kilku dni szukałam tego słoika. Zamarzyło mi się przygotowywanie w nim codziennie pysznych koktajli lub deserów dla mojego Narzeczonego, do zabrania ze sobą do pracy. Mógłby się dzięki niemu pochwalić swoją pysznie - gotującą Narzeczoną. Dodatkowo prowadzę bloga kulinarnego, wiec słoik posłużyłby do serwowania w nim pyszności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten słoiczek :) ♡ ja z chęcią napiłabym się z niego zimnej wody z cytryną jak przyjdzie lato... pozdrawiam :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne słoiczki! Ja oczywiście też staję w kolejce po taki ekstraśny niebieski słoiczek. Uwielbiam smoothies więc na pewno by się przydał :)) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Codziennie wrzucałabym do niego drobne z portfela, które zostały mi z danego dnia. Jak uzbieram wybiorę się w podróż po Portugalii. Słoik pomoże mi spełnić jedno z marzeń, a gdy już zrealizuje swoje plany wypije z niego whisky z lodem i cola siedząc nad brzegiem Atlantyku! Ahoj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bym kupiła taki słoik.. ;) Jakby ktoś znalazł stronę, gdzie mogę taniej kupić to będę wdzięczna o podesłanie linka.
    Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.