poniedziałek, 16 lutego 2015

Nowe Cele

Jak wam minął walentynkowy weekend!? Zadowolone? Bo ja tak! Piękne kwiaty i obiad w restauracji. Owoce morza...hmm jeśli ktoś jeszcze nie próbował to zachęcam! Ponieważ jestem tego zdania że warto spróbować wszystkiego. Wygląda to może nie zbyt zachęcająco ale nie jest takie złe... chociaż i tak zostanę wierna polskiej kuchni:)




Jeśli już mowa o próbowaniu czegoś innego... od jakiegoś czasu zainteresowało mnie szydełkowanie czy rzeczy zrobione na drutach i tak jak zaczęło się to z Decoupage czyli oglądaniem filmików, czytaniem na necie co i jak, tak samo jest tym razem..:) Pierwsze włóczki i szydełka już dotarły, zobaczymy czy dam radę coś z nich wykombinować, wszelkie rady i pomoc... WSKAZANA!
Kolejną rzeczą którą, chciałabym się nauczyć, to szycie na maszynie... hehe więc cele są wyznaczone, teraz tylko metodą prób i błędów...


Wybrałam moje ulubione pastelowe kolory!
Jeśli macie pomysł co można by z nich zrobić... piszcie!




Miłego poniedziałku! 

9 komentarzy:

  1. Jeżeli jeszcze nie próbowałaś szydełkowania, proponuję rzecz najprostszą - szalik. Poćwiczysz oczka i równe dzierganie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo dziękuję za podpowiedź:) bo ciągle się zastanawiam od czego najpierw zacząć... myślałam o kominie, albo podkładkach pod kubek :) ale póki co to wszystko dla mnie czarna magia :P

      Usuń
  2. Ja zaczynałam od serwetek:) ładne kolorki - śliczna poszewka na podusię z kwadratów babuni by była:) powodzenia życzę i pozdrawiam. Piękne róże.

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie szydełkowałam więc nie doradzę;) kwiaty piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kwiaty piękne i nowe cele ambitne gratuluje i wspieram mocno :) tez zaczełabym od podkładek takich kwadratowych prostych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah dziękuję! ;) ja sie zabrałam za komin.... hmm mam nadzieję że coś podobnego... z tego wyjdzie ... hiihi :)

      Usuń
  5. Ooo, szydełko. Zupełnie nie potrafię opanować tej techniki ;) Włóczki mają cudne kolory..

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolory włóczek! U mnie z szydełkiem ciężko, ale robienie na drutach to inna sprawa. Najłatwiejsze do zrobienia są szaliki, ja uwielbiam spędzać wieczory na robieniu kominów. Kilka z nich pokazałam na swoim blogu, jeżeli Cię to zainteresuje:)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.