poniedziałek, 2 lutego 2015

Chatki

Coś tu cicho ostatnio, domyślam się że, ta pogoda tak  na was wpływa. Jak minął wam weekend?! bo u mnie sobota była bardzo napięta! Najpierw urodziny u mojej znajomej, a później z jednych urodzin na drugie, tym razem do znajomego mojego Romana! hihi które były połączone
 z K U L I G I E M! Było na prawdę świetnie! żałuję że, nie miałam ze sobą aparatu, chociaż w sumie może i dobrze, bo mógłby nie przetrwać tej zabawy. Na górze oczywiście, ognisko i pieczenie kiełbasek no i grzane winko! ahh... szkoda że, nie mogliśmy sobie tam dłużej posiedzieć, było bardzo przyjemnie! chociaż już wtedy martwiłam się jak zjedziemy z góry... ale nie było tak źle, parę siniaków, przemoczone ubrania...Ż Y J Ę !!! ;) Niedziela = leniuchowanie przed TV i kibicowanie naszym Polakom, którzy zdobyli brązowy medal! B R A V O!
Kolejny miesiąc za nami, przygotowania do ślubu ciągle trwają, chociaż większość rzeczy mam już załatwionych. (Jestem z tych które lubią mieć wszystko dużo wcześniej przygotowane, nie lubię nic robić na ostatnią chwilę) Najbardziej cieszę się że ostatnio wybrałam już S U K N I E ... bałam się że będę za nią chodzić i chodzić, ale wybrałam jeden salon w którym podobało mi się więcej niż jeden model i umówiłam się na przymiarki, to był pierwszy i ... ostatni salon, ponieważ w nim znalazłam tą jedyną!!! :)  oczywiście wybrałam całkiem inną niż planowałam, ale podobno tak już jest. Chętnie bym ją wam pokazała, ale mogłaby ją moja druga połówka zobaczyć, więc wstrzymam się z tym. W piątek doczekałam się swoich zaproszeń, które oczywiście chciałam sobie sama zaprojektować,od deski do deski  i tak też zrobiłam. Znalazłam bardzo fajną firmę, która wydrukowała moje zaproszenia i przysłała próbkę tego co udało mi się stworzyć, wyszły S U P E R!!! przód bardzo prosty za to środek... jest inny niż w każdym zaproszeniu, nie chcę wam za dużo na razie zdradzać, ale na pewno prędzej czy później zobaczycie całość.


Przejdźmy teraz do moich drewienek, ostatnio wam pokazałam domki i gwiazdy które zamówiłam, pisałam również o farbie z efektem tablicy, chyba się w niej zakochałam, bo używam jej ostatnio bardzo często. Po połączeniu tych rzeczy, wyszły ciekawe ozdoby, które możecie postawić na swoje komody czy półki.


 .... na drugiej stronie możecie zostawić jakąś wiadomość












Jeśli ktoś jest chętny na podobny domek lub gwiazdę... PISZCIE! 

Na koniec jeszcze zapraszam do obserwowania FB gdzie po popołudniu będziecie mogli  sprawdzić do kogo powendruje
WALENTYNKOWY BOX 

Bądźcie czujni, ponieważ w tym tyg, kolejna zabawa! i kolejna nagroda!

 Spokojnego poniedziałku! 

13 komentarzy:

  1. Też się zbieram do zabawy z farbą tablicową, zobaczymy czy mi się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak raz zaczniesz to ciężko będzie przestać ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajne, na stół w kuchni albo półkę, żeby przycisnąc listy i gazety albo zostawic wiadomosc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadam z rewizytą - rzeczywiście fajne te twoje gwiazdki! Domek z okienkami piękny!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny! zapraszam częściej

      Usuń
  4. Domki bardzo mi się podobają :) Świetna domowa dekoracja:) Twoje zrobione z pomysłem, świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł i wykonanie!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. zachwycam się Twoimi pracami od jakiegoś czasu....pięknie to wykonujesz , zdjęcia oddają całą magię wszystkich przedmiotów. Naprawdę wspaniałe rzeczy......dziękuję Ci bardzo, że odwiedziłaś mojego bloga.....jestem wdzięczna za zostawienie komentarza. pisałaś, że masz jakąś propozycję.....cieszę, się, że zawiesiłas na mnie oko.....pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhh dziękuję za tak miłe słowa! a co do propozycji :) napisałam już do Ciebie na FB ;) milego dnia!!!

      Usuń
  7. Bardzo fajne drobiazgi:))) pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.