piątek, 13 lutego 2015

I feel love in the air...

Czujecie to...?! w powietrzu... unosi się MIŁOŚĆ! Dziś mamy walentynki! jedni z was obchodzą je pełną parą a inni wolą raczej o nich nie pamiętać... ja wolę to pierwsze!:) Najbardziej i najlepiej wspominam pierwsze walentynki z moim mężczyzną:) i chyba większość z was potwierdzi to, że faceci właśnie tak mają że z każdym rokiem, już te walentynki nie wyglądają tak jak na początku...kiedy to panowie stawali na rzęsach aby zaimponować i wymyślić coś wyjątkowego dla swojej drugiej połówki...dla mnie najlepszą niespodzianką, a zarazem prezentem jest zrobienie coś od siebie...co wydaje się chyba trudniejsze i bardziej skomplikowane dla niejednego faceta niż zajście do sklepu i kupienie bombonierki...hihi
Ja na tą okazję przygotowałam CIACHO! jak to mówią... przez żołądek do SERCA!  Przepis bardzo prosty, bo bez pieczenia... i pewnie większość z was go zna. Poleciła mi go moja koleżanka :) a przepis znajdziecie TUTAJ
Polecam! robi się łatwo i szybko!






Dajcie znać jak spędzacie walentynki, czy w ogóle jakoś je obchodzicie...
i czy wasi mężczyźni pamiętali, również o nich...




 Kocham Cię za Wszystko i za Nic... 
Tak po prostu BEZ GRANIC!
For My Man...




Dla klimatu... świeczki i olejki zapachowe...


dodam jeszcze parę inspiracji walentynkowych, jeśli jeszcze ktoś nie wpadł na pomysł co mógłby ofiarować
swojej drugiej połówce...


Bombonierki


 aaa może nagrana płyta z waszymi ulubionymi piosenkami?!


hehe ten pomysł zaserwowania parówek, bardzo mi się spodobał 


 Herbaciane serduszko!
więcej na temat  Walentynkowych etykiet do herbaty znajdziecie 


Zrób swoją Zdrapkę!







7 komentarzy:

  1. Ciasto wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudnie wygladaja te inspiracje walentynkowe ciasto wyglada oblednie

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNE POMYSŁY Z TYM JEDZONKIEM. PIEKNE FOTKI I TEN KLIMAT....NO COŻ JA W TYM ROKU ZOSTAŁAM SAMA W WALENTYNKI...MĄŻ NIESTETY W PRACY... ALE JUZ RANO DOSTAŁAM PIĘKNEGO SMS Z ZYCZENIAMI, A POTEM TELEFON....A WCZESNIEJ...NO ROK TEMU BYLIŚMY NA ROMANTYCZNEJ KOLACJI, LECZ NIE ZAWSZE PRACA POZWOLI BYŚMY TEGO DNIA BYLI RAZEM. TWÓJ BLOG JAK ZWYKLE ZACHĘCA, JESTEŚ WIELKA KOBIETO. POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO SIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe są te inspiracje, najbardziej do serca przypadły mi własnoręcznie czekoladki, można w ten sposób poszaleć z innymi już cukierkami, z innymi kolorami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pomysły , a ciacho ...skorzystam z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.