czwartek, 19 lutego 2015

Kuchenna Tablica

Moja miłość do kredowej farby ciągle trwa! Tym razem postanowiłam użyć jej do stworzenia TABLICY, którą będę mogła powiesić w kuchni. Można na niej zostawiać różne wiadomości :) Użyłam  GEOTAGów z kolekcji AMERICAN DREAM ( Wycinanka ) które posłużyły jako wyznaczniki. Klamerki na sznurku  również mogą wam się przydać... np. do powieszenie listy zakupów:) Jak wam się podoba?!

PS. Dziękuję za udział w naszej zabawie, w której do wygrania był Pan Jan! Już wkrótce ogłosimy wyniki losowania.

 

Czekam na wasze komentarze!
Miłego dnia kochani!


http://starepianino.blogspot.com/2015/01/polacy-nie-gesi-wyzwanie.html#comment-form

28 komentarzy:

  1. świetne!!!! bardzo mi się podoba !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej ;)

      Usuń
  2. No jestem zachwycona, zresztą jak zawsze. Uwielbiam czytać u Ciebie... I oglądać te wszystkie nowości... Bardzo podoba mi się zajączek i gwiazdki.... Mogę wiedzieć skąd je masz?... Piękna tablica.... Te klamerki dodają uroku... No krótko mówiąc pięknie, pięknie, pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhh Dziękuję Bożenko! Zajączek i gwiazdki możesz również znaleźć na stronie WYCINANKI! ;)

      Usuń
  3. Świetna jest :) Lista też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh dziękuję! ;) no Lista najważniejsza a szczególnie ostatni podpunkt :P

      Usuń
  4. Świetny pomysł a tablica wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) cieszę się że wam się podoba :) buziaki!

      Usuń
  5. Ja się zbieram już od kilku miesięcy żeby zrobić farbę kredową i jakoś nie mogę się za to zabrać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi tak to bywa czasem... znam to ;) pozdrawiam

      Usuń
  6. Mam słabość do wszelkich tablic informacyjnych, wyszła pięknie :)

    P.S. Czy jesteś z Cieszyna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :) dziękuję.
      Jestem z okolic Cieszyna, a dokładnie z Bażanowic ;)

      Usuń
    2. To moje rodzinne strony :)

      Usuń
    3. :) hihi to zapraszam do nas :) w góry ;)

      Usuń
  7. super:) uwielbiam takie tablice i w ogóle farbę tablicową:) i tym razem zapraszam do bosego domu na konkurs:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za zaproszenie. chętnie wezmę udział w Twojej zabawie! ;)

      Usuń
  8. Świetnie wygląda ta tablica :) Muszę w końcu wypróbować farbę tablicową ! :D
    Ślicznie u Ciebie :)
    Pozdrawiam :) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam!bardzo fajna sprawa! ;)
      i dziękuję za odwiedziny :) wpadaj częściej :)

      Usuń
  9. Dla mnie bomba! Podzielam miłość do farby tablicowej ;), ja chcę jeszcze wypróbować farbę magnesową. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo tak magnesowa! też super sprawa.. nie próbowałam ale wszystko przede mną :P

      Usuń
  10. rewelacja, dziękuję za udział w wyzwaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :) Gdzie robisz wesele ? :) Będzie huczne na wiele osób czy raczej skromne ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna tablica : ). Pomysł ze sznurkiem i klamerkami jest rewelacyjny : ). Jeszcze nie próbowałam farby tablicowej ale nabieram na nią coraz większego apetytu ; ). A jak Ci idzie szydełkowanie komina ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! i polecam, farba do tablic daje dużo możliwości :)
      a co do komina... hmmm myślałam że jest to dużo łatwiejsze.. :P hihi

      Usuń
  13. zagłosowałam właśnie na Twoją pracę, bo pomysł bardzo oryginalny;) chętnie skorzystam z pomysłu u siebie w domu.
    Pozdrawiam serdecznie Anulek

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.