wtorek, 10 lutego 2015

Wyniki!

Moi drodzy, nie miałam pojęcia że tyle osób weźmie udział w naszej zabawie! Strasznie mnie to cieszy! Dziękuję za każdy komentarz! ale przejdźmy do rzeczy... niestety mogłam wybrać tylko jedną osobę która zostanie nagrodzona, był to  bardzoooo ciężki wybór, ale ostatecznie nagroda od WYCINANKI powędruje doooooooooooo.....



Gratuluje!!!

i proszę o kontakt na: biuro@wycinanka.net
Jeśli chcecie sprawdzić kto wygrał główną nagrodę od WYCINANKI i zwycięzców reszty blogów zapraszam ( TUTAJ )
 Dziękuję wszystkim za udział.

Chciałabym was już dziś zaprosić do mojego osobistego rozdania, które rozpocznie się jutro!
Powiem tylko tyle że, do wygrania będzie... JAN! który ceni sobie styl, lubi ciepłe kapcie i gorącą czekoladę. Chętnie zamieszka w Twoim domu w najlepszym miejscu jakim dla niego znajdziesz! Jest mięciutki i ma śliczny sweterek!
Czy już macie pomysł co to dokładnie będzie?
Jeśli tak piszcie w komentarzach, i bądźcie czujni jutro!

Udanego wtorku! Buziaki!

5 komentarzy:

  1. Zabawa był świetna, a jakie wrażenia estetyczne! :)
    Gratuluję Beakie i dziękuję za wspólna zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję i zapraszam jutro na kolejną! ;)

      Usuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.