czwartek, 29 stycznia 2015

Pretty Home


Znacie ten sklep?! Bo ja od niedawna, ale coś czuję że się zaprzyjaźnimy :) W sklepie znajdziecie wyjątkową ceramikę Mynte oraz emaliowane naczynia firmy Ib Laursen W ich ofercie znajdziecie elementy wystroju wnętrz, meble, zegary, świeczniki a także lampy, które wprowadzą do mieszkania światło i sprawią, że każde pomieszczenie będzie bardziej przytulne. Pastelowe barwy, prostota i funkcjonalność produktów najlepiej sprawdzą się w urządzaniu mieszkania w stylu skandynawskim.


Zapraszam do obejrzenia katalogu Wiosna-Lato 

Ja ostatnio skusiłam się na dwa ceramiczne kubki





 Dwa kubki a dają tyle szczęścia... jeśli chodzi o cenę to niestety ale nie jest taka jaką bym sobie wymarzyła...ale warto obserwować różne promocję i obniżki które oferuje sklep.

Poniżej przedstawie wam inne rzeczy ze sklepu, które chętnie bym widziała u siebie w mieszkaniu:)















      To wszystko możecie kupić w PRETTY HOME
POLECAM!

6 komentarzy:

  1. Oj kubeczki to ja uwielbiam!! W Pretty Home zakupiłam sobie ,a jakże by inaczej-kubki ale Krasilnikof :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kubeczki.... niedawno je oglądałam w Pretty Home:) ale ja najpierw zwróciłam uwagę na gwiazdki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ho, co słychac? Coś ostatnio ludzie ucichli, jakby ten okres zimowy źle wpływał na nich :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie zauważyłam że same leniuchy... :P

      Usuń
  4. i ja mam kilka kubeczków od Ib Laursena,uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.