piątek, 2 stycznia 2015

2015 rok

Nowy rok! Nowe postanowienia, Nowe Inspiracje 
...iii dużo nowych zmian w moim życiu!

Jeszcze wam się nie chwaliłam.. ale w tym roku w czerwcu biorę ślub i przeprowadzam się, dlatego postanowiłam już teraz kupować co nie co i do kuchni i salonu.
W głowie mam już wszystko zaplanowane, kolorystycznie również.
Korzystam kiedy tylko jest okazja z różnych promocji a szczególnie gdy są one w moich ulubionych sklepach. Ciągle jeszcze czkam na paczki aby zacząć coś tworzyć, tym razem coś dla siebie i dla swojego domku. Ponieważ przysłowie "Szewc bez butów chodzi" tyczy się mnie idealnie.

Dziś przyszła w końcu paczka z Home & You którą zamówiłam jeszcze przed świętami.
Promocje były super! więc musiałam coś zamówić.


 Zastawa Stołowa Vital


                                                                                       Koc Snowflakes

                                                                                        Rozmiar : 150x200 cm 

Świeca Cavallo

 Maselniczka Classic ( niestety nie była na promocji)


 Lampion Flying Angels




5 komentarzy:

  1. WOW! Rozumiem, że lampiony kręcą się pod wpływem ciepłego powietrza? Ładne rzeczy zakupiłaś, też tak miałam, że zachwycałam się "pierwszymi" szklankami i kubkami, a teraz wszystko bym wywaliła do śmieci i kupiła nowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co jeszcze dobrze lampionu nie zmontowałam... bo przyznam się nie umiem.. :P hihi ale być może będzie się obracał :) hehe noo wydaję mi się że każda kobieta tak ma, jeśli chodzi o urządzanie i kupowanie nowych rzeczy:)

      Usuń
  2. Witaj w nowym roku! 2015 zapowiada się dla Ciebie bardzo ekscytująco! Wszystkiego dobrego! Zapraszam do mnie na candy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam witam ;) dokładnie ten rok bedzie dla mnie bardzooo ważny ;) i pełen zmian

      Usuń
  3. oj zdecydowanie obok takich promocji nie mozna przejść obojętnie!! :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.