czwartek, 6 listopada 2014

PassionRoom

Dzisiejszy post jest o pewnym sklepie internetowym
przeznaczonym głównie dla tworców biżuteri.



Przypadkiem znalazłam ten sklep szperając po internecie, co prawda bardziej odnajdą się w nim osoby  tworzące biżuterię, ale  ja również postanowiłam przeglądnąć co nie co.. i znalazłam naprawdę bardzo ciekawe rzeczy które mogę wykorzystać w moim zdobieniu DECOUPAGE.

Zamówiłam parę fajnych zawieszek które napewno się przydadzą, różne kolory sznurków dla których również mam już pomysł. 
Kokardki... guziki... iii najważniejsze! co przyciągło moją uwagę to
PAPIEROWE TOREBKI + NAKLEJKI " Thank You " " Handmade with Love"


Naklejki i torebki napewno wykorzystam przy pakowaniu moich drewienek.
Uważam że opakowanie jest bardzo ważną rzeczą... ponieważ to je widzimy najpierw a dopiero potem zawartość np. prezentu. Więc pierwsze wrażenie jest najważniejsze!

Pomoże wam w tym ,właśnie ten sklep!

PASSION ROOM

...na który was zapraszam! Przesyłka nie jest droga, i może tak jak ja, rownież załapiecie się na GRATIS
za który dziekuję oczywiście.





6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy zrobiłaś, przejrzałam sobie sklepik, taki nowoczesny :) Tylko jak dla mnie za drogi, ale kto wie, może kiedyś skorzystam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli znasz jakiś inny z podobnymi rzeczami aaa tańszy to poproszę o linka :D

      Usuń
  2. Tak, w Sopocie mam stacjonarny Tiger Shop. Nie wszystko jest tanie i nie wszystko jest po prostu - to sklep z mydłem i powidłem. Może jest możliwa wysyłka? Mi udaje się znaleźć perełki tanie i extra :) http://www.tiger-stores.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za udział w mojej zabawie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.