wtorek, 4 listopada 2014

Listopad



Jak ten czas szybko leci... mamy już Listopad!
Święta już co raz bliżej, a za oknami jak na razie mamy piękną pogodę (przynajmniej u nas na śląsku). Jak dla mnie mogło by być tak cały czas... wystarczyłoby tylko troszkę śniegu na wigilię.
Nie przepadam za zimą... Brrrrrr... jestem strasznym zmarzluchem..hihi



Od dziś możemy zacząć odliczanie do KIERMASZU ŚWIĄTECZNEGO w którym biorę udział
 14 GRUDNIA! w Willi Słonecznej w Dębowcu. Zapraszam już teraz!
Zostało jeszcze...
trwa inicjalizacja, prosze czekac...Gry

ale przejdźmy do rzeczy...mam dla was nowiutkie szkatułki, bardzooo świąteczne.




aaa w szkatułce mała niespodzianka...Mikołajowe Mydełko!







Podobają się...?!






12 komentarzy:

  1. o tak, renifery są super, ale sowy w tych czapach i szalikach czy nie są słodkie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak jest zrobiona pokrywka białego pudełeczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi ci o sówki? :) Jeśli tak to użyłam serwetki z http://www.sklep.inspirello.pl/ znajdziecie tam mnóstwo świątecznych motywów. + dodałam drewienko w kształcie śnieżek potem parę chlapnięć i gotowe ;)

      Usuń
  3. Śliczne te pudełeczka i te sówki jakże słodkie!:)) Jeśli chodzi zaś o kiermasze świąteczne, to zdecydowanie uwielbiam:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już pisałam Ci na FB, ale bardzo chętnie się powtórzę:super efekt, sówki + drewniane dekory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz powtarzać i powtarzać... hihi DZIEKUJE!

      Usuń
  5. Świetne skrzyneczki :) sówki boskie a no i jest renifer z czerwonym noskiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sówki są cudowne, uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.