środa, 8 października 2014

Tak jak obiecałam...

 
Przedstawiam wam piękny świecznik który składa się z 4 części
...to nie wszystko:) możesz z niego układać napis który danego dnia chcesz widzieć.
na tym umieściłam "HOME" & "LOVE" 
napisy na życzenie klienta zawsze mogę zmienić.

Świecznik jest zrobiony w stylu.. jak ja to nazywam.."babcinym" :)
brązowe przetarcia i drobne kwiatuszki.

Mam nadzieję że się wam spodoba!
Czekam na wasze komentarze!





Świecznik czeka na swojego właściciela! 



 Świecznik dodaje do wyzwania:) Trzymać kciuki!


5 komentarzy:

  1. Rewelacyjne świeczniki i trzymam kciuki za wyzwanie :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :* może szczęście mi dopisze... :P

      Usuń
  2. Ale masz pomysły!!! Łeb jak sklep :) http://decupug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.