poniedziałek, 13 października 2014

Poniedziałek...

Cześć Wszystkim!
No i znowu mamy poniedziałek...nie wiem jak wam ale mi weekend zleciał wyjątkowo szybko. Na dobre rozpoczęcie nowego tygodnia mam dla was niespodziankę, tak jak obiecałam!:) Na FB jest was już ponad 500!!! cieszę się strasznie i dlatego przygotowałam specjalnie z tej okazji NOWE podkładki pod kubek "HandMade"

Wyglądają tak...



W rzeczywistości są bardziej zielone/turkusowe niż jak zdjęcie pokazuje niebieskie.

....aaaa teraz niespodzianka! 
Wejdź na FB tam znajdziesz takie o to ogłoszenie, jeśli spełnisz wszystkie warunki
masz szansę wygrać NOWE podstawki pod kubek "HandMade"
lub do wyboru piórnik "Sówka";) (zdjęcie znajdziecie w starsznym poście poniżej)
  DO DZIEŁA!!!!
 Czekam do 19.10 Niedziela 
 

Blogowiczki zapraszam do udostępnienia mojego ogłoszenia na waszym BLOGU! ;)

POWODZENIA!!!

6 komentarzy:

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.