piątek, 31 października 2014

Piąteczek!


No i mamy koniec tygodnia! < Juhuuuu > znowu weekendzik.
Dzisiaj mam dla was nie jedną, a parę rzeczy!
Nie które są już świąteczne inne nie, ale na pewno wszystkie powędrują na kiermasz świąteczny.

Na początku powstał...szklany...SŁOIK!... hihi
dodałam mu malutką zawieszkę "gwiazdkę"
taki mały akcencik świąteczny ;)


Następnie będą WIESZACZKI! 
drobniutkie różyczki wyglądają słodko!


aaa teraz świąteczne serduszka!!!

 



i na koniec! kolejne serduszka do powieszenia z gwiazdeczką





 Czekam na wasze komentarze!
Udanego weekendu!

13 komentarzy:

  1. Te przecierane serca podobają mi się najbardziej. Malutka gwiazdeczka - taki drobiazg a ile zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi zaserwetkowane :) PS. w skrzynce masz maila ode mnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jak poprzedniczka wyżej preferuję przecierane serducha, choć wszystko ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi sie te pomysły :) i jeśli są na kiermasz to urozmaicenie jest jak najbardziej na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Staram się zrobić i tych droższych rzeczy i tych tańszych, niektóre w świątecznym klimacie inne niekoniecznie... takie na co dzień :) Został mi ponad miesiąc więc myślę że spokojnie się wyrobię. Już mam połowę gotową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się kolorowe serduszka, są takie wesołe, świąteczne. Z kolei białe, przecierane są cudowną ozdobą przez całą zimę, a po odczepieniu gwiazdki mogą wisieć i cieszyć oko resztę roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te serduszka z gwiazdką są w moim guście :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięęęękną grafikę użyłaś do wieszaczków :) Zachwycasz maleńka :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Za co się nie weźmiesz, zawsze wychodzi cudne:) Słoiczek super, wykorzystam pomysł na święta w domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! i cieszę się że moje pomysły wykorzystujecie w domu! takie komentarze cieszą mnie najbardziej!

      Usuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.