poniedziałek, 20 października 2014

Kiermasz Świąteczny

Hej Wszystkim!

No i znowu mamy poniedziałek... w weekend odpoczywałam, natomiast od dzisiaj czeka mnie dużo pracy! Dostałam zaproszenie na kiermasz świąteczny który odbędzie się 14 GRUDNIA! w
 Dębowcu w Willi Słonecznej
Troszkę się wahałam... ale ostatecznie podjęłam decyzję wzięcia udziału.

Cieszę się bardzo! aleee...
mam pytania do was, co sądzicie o takich kiermaszach?!
Czy warto..?
Czy braliście udział już w jakiś, jeśli tak to wszelkie rady wskazane!

Czekam na wasze komentarze!

Dzisiaj dotarła do mnie paczka, są to rzeczy przeznaczone już głównie na kiermasz.
Zamówiłam wiele ciekawych świątecznych serwetek, już nie mogę się doczekać jak będą się prezentować.


Miłego dnia!!!

6 komentarzy:

  1. O matko jak mi się marzy taka przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj będzie się działo :) osobiście nie wystawiałam nic na kiermaszach choć kilka targów z rękodziełem mam za sobą.I niestety już raczej się nie zdecyduję ;) bynajmniej w moim regionie. Ciekawa jestem jak taki kiermasz wygląda u Wasz zatem liczę na fotorelację zimową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! No właśnię też się troszkę obawiam... za bardzo nie wiem ile czego zrobić..hmm żeby nie być na tym zbyt stratnym..:P Najwyżej będę miała co dawać w prezencie pod choinkę... :P

      Usuń
    2. o tak!to dobre podejście:)część rzeczy zrobiłam takich z 'wyższej półki' czyli te które mogę przeznaczyć na prezenty np. a część zrobiłam 'tanich' i te zostały sprzedane :) ale pamiętaj , że co kraj to obyczaj ;) a nóz u Ciebie będzie inaczej :)

      Usuń
    3. Dzięki za rady ;) wezmę je pod uwagę i napewo na bieżąco będe dodawać swoje rzeczy "kiermaszowe" na Bloga ;)

      Usuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.