środa, 10 czerwca 2015

Mam i JA


Dzień Dobry! Czas na Herbatkę! Dziś chciałam wam przedstawić  moje pudełko na herbatę. W końcu się dorobiłam własnego. Nigdy jakoś nie było czasu, ale teraz mam i JA! Powiem wam że strasznie mi się podoba, zawdzięczam to również WYCINANCE, która przysłała mi świetne herbaciane drewienka i nie tylko. Jeśli macie ochotę na taki imbryczek z filiżankami zapraszam TUTAJ



Zamiast serwetki użyłam papieru do decoupage, użyłam go drugi raz, za pierwszym razem do oklejenia walizki. efekt jest super! bardzo łatwo się go nakłada i nawet jeśli wychodzą jakieś nierówności, dodają efektu starości. Pudełeczko zostało pomalowane brązową bejcą! Uwielbiam je.


Na bokach popstrykałam troszkę farbą, brązem i brokatowym złotem to już się staje moim znakiem rozpoznawczym.. hihi
Środek natomiast prezentuje się tak!



 Nawet nie wiem kiedy, a pół roku współpracy z WYCINANKĄ mieniło jak z bicza strzelił. 
Współpraca z nimi to czysta przyjemność a ich produkty są nie zastąpione! 
Dziękuję za wszystko! Oczywiście zgłaszam się do nowego zespołu, więc trzymajcie kciuki! abym się dostała. 

 
Miłego dnia!!!

6 komentarzy:

  1. Prześliczna ta herbaciarka ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo piękna ! :) chyba mnie zainspirowałaś do mojej własnej :)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki :)))
    Bardzo fajne pudełko na herbatki. U mnie czas na zmianę pojemników w kuchni. Ale ja choruję na takie metalowe ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również lubię wycinankę, choć używam w troszkę innej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.