poniedziałek, 8 czerwca 2015

Wieczór Panieński


Kochani, ŻYJĘ!!! i jestem cała i zdrowa! Wieczór Panieński w KRAKOWIE zaliczony! Pogoda nam dopisała, nawet bym powiedziała że, aż za bardzo... Moje dziewczyny spisały się na MEDAL! i za to im bardzo dziękuję!:) jesteście WIELKIE! Za nim wyruszyłyśmy, postanowiłam zrobić również coś dla nich, i wpadłam na POMYSŁ! aby przygotować mały zestaw "podróżny" hihi co wy na to?!



Po pierwsze będziecie potrzebowały tzw.. piersiówki :) ja przygotowałam z każdego smaku po jednym.


 Następnie zamówcie naklejki! Zapraszam na stronę PinkDrink 
tam znajdziecie wszystko co potrzebujecie! Ja wybrałam te...


Kolejno kupujemy obowiązkowo SŁOMKI!
oczywiście nie byle jakie..:)


 Do tego po baloniku!
Teraz czas na PRZYPINKI! Dla każdej koleżanki możecie wybrać inną :)
O to moja :)


Oczywiście jeśli macie jakieś inne gadżety które można byłoby dodać do zestawu to śmiało! 
czym więcej tym lepiej.  GOTOWE!




Jeszcze raz dziękuję za świetny Panieński! 



4 komentarze:

  1. Uwielbiam wieczory panieńskie! Na swoim bawiłam się świetnie, na przyjaciółki, jeszcze lepiej! :) Gadżety są ważne, bo nakręcają zabawę :) Ale ekipa najważniejsza. Ja zapraszałam tylko te dziewczyny, z którymi dobrze się czuję i bawię :) Fajny pomysł z etykietami :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. musiała być super zabawa, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw "podróżny" pewnie spisał się na medal ;)
    widać, że się super bawiłyście i o to chodzi :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wieczorze panieńskim wszelkiego rodzaju gadżety z męskim przyrodzeniem zawsze się sprawdzają :D Do tego fajnie pasują np. gry zadaniowe :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.