piątek, 5 czerwca 2015

Sesja zdjęciowa


Kochani jakiś czas temu, miałam okazję wziąć udział w sesji zdjęciowej dla kwiaciarni " Decoflorum" 
Te piękne zdjęcia to dzieło, Pani Marioli Zawada. Tematem sesji była pastelowa mięta oraz róż. Miałam okazję pierwszy raz wziąć udział w takiej sesji... i powiem wam szczerze że było to dla mnie nie lada wyzwaniem.Po pierwsze, zorganizowanie wszystkiego, przewiezienie w dane miejsce późniejsze układanie, ustawianie oraz przebieranie się na łące , gdzie na szczęście nie było żadnego rolnika czy innego spacerowicza...Na szczęście dziewczyny to profesjonalistki! w każdym calu,  O to efekt naszej pracy! Jak wam się podoba?!






Jeśli spodobały się wam zdjęcia, zapraszam do P. Marioli. Fotografia to jej nie odłączna część życia,  za pomocą aparatu, opisuje historię, utrwala emocje do których będziecie mogli wrócić zawsze,  w każdym momencie swojego życia. Zapraszam na ...
  • Sesje dzieci czy noworodków 
  • sesje ciążowe i rodzinne
  • Ślubne
  • inne
O to kilka zdjęć Pani Marioli, wybrałam sesję noworodków, które urzekły mnie najbardziej!




Teraz co nie co o Kwiaciarni " Decoflorum" którą już wam kiedyś przedstawiałam! ale nie zaszkodzi przypomnieć! Kolejna zdolna i ambitna kobietka! która również nazywa się Mariola :) ( ahhh.. te Mariolki.... hihi ) Zapraszam was do jej kwiaciarni gdzie znajdziecie nie tylko kwiaty, ale również wiele innych cudeniek, dla waszego domu.Organizacja strojenia Wesel, urodzin, komunii czy innych uroczystości to dla niej pestka! Zresztą będziecie mieli okazję na pewno zobaczyć efekt jej pracy podczas strojenia mojego kościoła w dniu Ślubu.

O to kilka zdjęć z jej pracowni!

Na weekend wybieram się z moimi dziewczynami do KRAKOWA!  
na WIECZÓR PANIEŃSKI
Na pewno dodam wam osobnego posta, z tego szalonego weekendu! 
Miłego i słonecznego weekendu wam życzę!
 NADCHODZIMY!

2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! Bije od nich taki niesamowity, bajkowy klimat! Pamiątka na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja bardzo ładna, tak samo zresztą jak zdjęcia noworodków :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.