wtorek, 2 czerwca 2015

Zaproszenia Ślubne


Niecały miesiąc... jak to leci. Jeszcze nie dawno mówiłam pół roku! Stresu jeszcze nie ma...ale to może dla tego że nie ma na niego czasu, tyle rzeczy do zrobienia a jeszcze więcej do załatwienia. Na szczęście  wszystko idzie w dobrym kierunku! Oczywiście od początku wiedziałam że nie może zabraknąć na naszym ślubie, mojego decoupage! :) i co nie co mam już zrobione, ale o tym w następnym poście. Dziś mogę wam pokazać w całej okazałości moje ZAPROSZENIA! już nie pamiętam ile ja to dni spędziłam na szukaniu
odpowiednich ... oczywiście z drugiej strony, jest to tylko zaproszenie... ale dla mnie AŻ! hihi . Niestety nie znalazłam nic co by mi się megaa spodobało, a jeśli tak to były one strasznie drogie. Postanowiłam że sama je zaprojektuje, a odpowiednia firma je wydrukuje. To był strzał w dziesiątkę!!! Znalazłam idealna firmę, z którą miałam na bieżąco kontakt mailowy. Wszystkie poprawki i moje zachcianki zostały spełnione i tak o to przedstawiam wam moje zaproszenia!



" ... a ja Cię pragnę mieć na co dzień i usta swe w Twe usta wtapiać. Cieszyć się z Tobą i razem smucić i do wspólnego domu wracać "


By o kwiaty wznieść frasunek, 
przynieść Gościu dobry trunek.
Młodzi barek skompletują
 i serdecznie podziękują.
Wino, whisky, likier, rum
wybór to już będzie Twój!

Bardzo polecam FABRYKA ZAPROSZEŃ, która bardzo mi pomogła! Zapraszam również na ich stronę FB  możecie kupić u nich gotowe zaproszenia lub tak jak ja zlecić wydrukowanie swojego projektu!
Ceny są bardzo atrakcyjne! 

Jak wam się podoba!?

Czekam na wasze komentarze!

 

 

 

12 komentarzy:

  1. bardzo ładne i pomysłowe zaproszenia, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne zaproszenia! Fajnie, że sama je zaprojektowałaś a nie kupiłaś "gotowce".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że wam się podoba! :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne, niepowtarzalne, bardzo pomysłowe, na pewno każdy wpadnie w podziw i zapamięta je na długo. I wszystkiego dobrego na nowej drodze życia, pozdrawiam serdecznie oboje :-) aha, że ja nie wpadłam na pomysł z tymi trunkami zamiast kwiatów na swoim ślubie , genialne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyna! Bardzo mi miło! :D
      hihi a alkohol zawsze się przyda... :P chociażby na drugi dzień lub parapetówe...
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Pomysłowe, oryginalne i w bardzo w Twoim stylu :) Ja swoje zaproszenia robiłam sama wszystkie :) Miałam satysfakcję, Ciebie też na pewno duma rozpiera :) Już niedługo wieli dzień :) Pozdrawiam i zapraszam na Candy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ryba! :)
      Ty to dopiero musiałaś poświecić czasu na zaproszenia! ale fakt cieszy to niezmiernie i fajnie jak ktoś
      docenia twoją prace.
      ... tak tak ślub za pasem... :P
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Świetne to Wasze zaproszenie!
    Pozdrawiam, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.