czwartek, 19 marca 2015

Przygotowania do Wielkanocy z Home and You

Dzień Dobry
Postanowiłam przygotować dla was parę inspiracji Wielkanocnych!
Ponieważ święta tuż tuż, wybrałam parę fajnych i praktycznych rzeczy dla waszej kuchni i jadalni z mojego ulubionego sklepu HOME and YOU! 







                         


                           



                         
                           

                           











   .... i jak wam się podoba?! Wybrałyście coś dla siebie? te i wiele innych rzeczy znajdziecie w 
HOME and YOU a już wkrótce coś dla waszych salonów.


19 komentarzy:

  1. Słoik z królikiem super! Chyba się wybiorę po niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to bym wszystko kupiła z tego sklepu!!! normalnie go uwielbiam

      Usuń
  2. Ależ kolorowo i wiosennie! U mnie na pewno będzie żółto ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Tobie jesteśmy na bieżąco :) Teraz jadąc tam już wiem co szukać i co mogłoby mi się przydać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi polecam ten sklep. wyposażyłam w nim chyba cała kuchnie ;P i jestem bardzo zadowolona!

      Usuń
  4. kolorowo i pachnie wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze znane mi produkty, w końcu oglądam je codziennie w pracy :D. Przyznaję, ciężko się oprzeć, zawsze wracam z czymś do domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjejjejjj... chętnie bym się zamieniła z tobą pracami...hihi :) ja już wyczekuję na promocję świąteczne! :) gdy są obniżki można na prawdę świetne rzeczy kupić ;) pozdrawiam

      Usuń
  6. Króliczy dzbanek jest boski! :) I ta pastelowo-kolorowa aranżacja stołu jest bardzo fajna, muszę się wybrać do Home&You!

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj. No zainspirowałas mnie tymi rzeczami i mam ochotę na metamorfozę mojego mieszkania hi, hi. Jak już są kurczaki, to już jest wiosna, a jak jest wiosna to i nowe możliwości, szanse, pomysły. Jak Ty to robisz kochana, że na wszystko masz czas, podziwiam Cię, i jesteś dla mnie inspiracją....na serio. ps....tulipany na sklepie 7 zł. /szt.(hi, hi) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohh miło mi i to bardzo! :) Co do tulipanów to na pewno się po nie zgłoszę! :D Miłego weekendu Bożenko!

      Usuń
  8. Jedyne co, to bieżnik po lewej podoba mi się. A reszta oklepana. Mam ostatnio wstręt do H&Y, odwiedzam galerie niszowe z wyrobami handmade i widzę wśród moich znajomych, że im też już zbrzydł H&Y. Ostatnio pochowałam świeczniki i ozdobniki a moją główną ozdobą jest wazon z bukietem kwiatów i suszarka z praniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe może mi też zbrzydnie z czasem... kto wie :P
      póki co urządzam mieszkanie i sklep ten jest idelany!
      chociaż lubie kupować też w innych. TK Maxx , Belle Maison czy inne które mam podane po lewej stronie ;)

      Usuń
  9. Jak ja kocham to połączenie bieli z zielenią, od razu czuję wiosnę :) Strasznie lubię oglądać takie kombinacje, można się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również lubie to połączenie... i marzę o takim w kuchni :)

      Usuń
  10. Bardzo fajne typy, może się na coś skuszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lol ale nowinek do kuchni podoba mi sie patera;) obserwujemy? Daj znac u mnie na blogu :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje :) Na takie kolorki miło się patrzy :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.