czwartek, 5 marca 2015

Powiew wiosny...

W marcu jak w garncu to przysłowie idealnie pasuje do naszej obecnej pogody... troszkę śniegu, troszkę deszczu i najważniejsze słoneczka! i w końcu zaczynamy czuć delikatny powiew WIOSNY! ahh...Odliczam już do ciepłych i upalnych dni...Niedawno zamówiłam chustecznik, który okazał się troszkę zniszczony, oczywiście sklep zaraz przysłał mi nowy, ale tego jednak było mi i tak szkoda wyrzucić, więc postanowiłam go wykorzystać dla własnego użytku, tak więc powstał nowy WIOSENNY CHUSTECZNIK!








 Mój chustecznik bierze udział w Wiosennym Wyzwaniu! Jeśli wam się podoba, to bardzo proszę o polubienie mojej pracy na FB (KLIK)
 z góry DZIĘKUJĘ!!!

https://www.facebook.com/creativehobby/photos/a.884647431588232.1073741846.134512083268441/885560701496905/?type=1&theater



10 komentarzy:

  1. Świetny! Bardzo wiosenny, a ślimaczek boski! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiosna prawdziwa! :) Szkoda tylko, że jeszcze nie za bardzo w pogodzie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym poczuć wiosnę, w ogrodzie ptaszki śpiewają i słoneczko świeci ale po co ten śnieg? to nie wiem:) Ale tak jak napisałaś w marcu jak w garncu:) Super chustecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny, kwiatki są takie delikatne- jak malowane akwarelkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny, kwiatki są takie delikatne- jak malowane akwarelkami :-)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.