poniedziałek, 30 marca 2015

Rama na zdjęcia


Co powiecie o małych zmianach na blogu? lepiej? jeszcze nie wszystko jest tak jak być powinno ale idziemy ku lepszemu, mam nadzieje. Został dodany mały gadżet, a mianowicie chodzi o CZAT! na którego was zapraszam! W ten weekend wybrałam się na Kiermasz Wielkanocny, o którym wam ostatnio pisałam. Kto nie był niech żałuje! były same piękne rzeczy. Ja została wierna Zielonej
Doniczce którą uwielbiam! na FB możecie sprawdzić co fajnego kupiłam! a już niedługo dodam zdjęcia z kiermaszu. Dziś przedstawiam wam kolejny efekt pieczątek, tym razem wykonałam drewnianą ramę z gwiazdkowym tłem, z możliwością powieszenia zdjęcia, ta wersja jest wersją dziecięcą, dotarły do mnie inne kolory tuszów więc tak jak widzimy na zdjęciu został użyty również kolor zielony. Rama została ozdobiona drewnianym misiem i konikiem.
 Z łatwością powiesicie na niej 3 zdjęcia ( 10 x 15)


dla przykładu możecie obejrzeć małą Klaudusie... :)
...hehe tak to JA!



 Chętnie wykonam również wersję dla osoby dorosłej. Tło może być ozdobione różnymi innymi motywami np. kwiatowym. Drewniane dodatki również możemy dopasować.


Już nie mogę się doczekać zakupu nowych wzorów pieczątek!




Co myślicie o tych



Dziś kochanie mam zamiar wykorzystać mój wygrany bon  na masaż szyi, twarzy i dekoltu
W końcu mamy poniedziałek... chwila relaxu jak najbardziej wskazana:)


13 komentarzy:

  1. przydałby mi się taki bon:P ramka fajna - widzę, że wykorzystujesz pieczątki- super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już po... i powiem wam że każda kobieta powinna mieć przynajmniej raz w miesiącu taki porządny masaż ;)
      a pieczątki ostatnio pokochałam

      Usuń
  2. Ciekawa jestem relacji z kiermaszu :) Ramka ciekawa, stempelki jak widać przydatne do wielu rzeczy :) fajne są. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relacja z kiermaszu już wkrótce :) Stemple są boskie

      Usuń
  3. przyjemnie tu u Ciebie :) wspaniałe prace!
    dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy sposób na zdjęcia :). Stempelki bardzo uniwersalne można wykorzystać do wielu dekoracji.
    Podoba mi się Twój pomysł :)
    Pozdrawiam serdecznie! M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! za odwiedziny :)
      a stemple polecam każdemu!
      świetna zabawa

      Usuń
  5. Fajne jest to, że każdy odcisk stempelka jest inny- tworzy to bogatą fakturę.
    Podoba mi się chevron i wąsy :)
    Pozdrawiam,
    Marta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra!! Niby takie proste, ale bardzo fajne takie do pokoju nastolatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi noo dokładnie, chociaż do salonu w stylu jakimś retro również by pasowało :P

      Usuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.