poniedziałek, 20 kwietnia 2015

DecoFlorum!


 Dziś wyjątkowy post o wyjątkowym miejscu! Kwiaciarnia "Decoflorum" Jeśli jesteście z okolic Cieszyna, to serdecznie was zapraszam! nie możecie przejeść obojętnie obok tego miejsca, nie wchodząc do środka. Każda kobieta ( i nie tylko) znajdzie coś dla siebie, oprócz świeżych pięknie pachnących kwiatów, znajduje się tam wiele cudeniek, większości ręcznie robionych. Znajdziecie tam również moje rzeczy!:) Sami zobaczcie!






 



 Chusteczniki mojego wykonania, również możecie znaleźć w kwiaciarni

 Polecam również mój fioletowy świecznik! oraz gwiazdę z pięknym motywem kwiatowym





 Mariolka, moja koleżanka, która prowadzi tą kwiaciarnie, chętnie wam doradzi i pomoże, w waszym najważniejszym dniu jakim jest ślub! Strojenie sali, kościoła czy auta. Sami zobaczcie jak pięknie to wszystko wygląda!



 





Mój ślub, również będzie strojony przez Decoflorum! :) Już nie mogę się doczekać efektu!
(więcej zdjęć znajdziecie TUTAJ!)

Na koniec mam jeszcze niespodziankę dla osób z okolic CIESZYNA! :)
Kwiaciarnia dba o swoich klientów, i stara się ich rozpieszczać tak więc...
Dzisiaj mam dla was BON o wartości 50 zł
możecie wykorzystać go na dowolną rzecz lub bukiet! z Decoflorum.
  (odbiór osobisty)

Bawimy się na FB
Standardowo musicie :
* POLUBIĆ stronę HandMade with Love by Klaudia oraz DECOFLORUM
* Udostępnić nasz Bon na swojej tablicy
* Napisz w komentarzu na co chciałabyś wykorzystać wygrany BON!

Na wasze zgłoszenia czekamy do 26.04.2015 (niedziela)

8 komentarzy:

  1. Wow świetne miejsce. Dużo ładnych rzeczy. Ja mam niestety bardzo daleko i nie po drodze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie miejsca są świetne, szczególnie dla nas kobiet! ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Fajnie,że można tak także dostać wyroby rękodzielnicze! U mnie nie ma takiego miejsca :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa powinny być w każdym mieście! :)
      tak samo jak targi i różne tego typu imprezy..
      pozdrawiam i przesyłam buziaki! :)

      Usuń
  3. Piękne i eleganckie dekoracje! A najważniejsze, że rękodzielne :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekaże właścicielce te miłe słowa ;) hihi

      Usuń
  4. Cudna kwiaciarnia z prawdziwą duszą:) Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Miejsce pełne inspiracji.
    Kobieco,wiosennie, pięknie... Nie dziwię się Twojemu wyborowi :)
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.