poniedziałek, 29 lutego 2016

Skarby Maluszka


 Witajcie kochani! za oknami szaro buro...i deszczowo, a my kolejną noc, średnio przespaliśmy. Zuzia w nocy daje popalić a jest jeszcze w brzuszku, więc nie mam pojęcia co to będzie później:) Brzuch już jest spory i napięty, zakładanie butów to teraz mega wyzwanie! aleee powtarzam sobie że jeszcze troszkę i już nasza perełka będzie z nami. Ostatnio, wzięłam się za dużą skrzynie, którą dostałam od Creative Hobby.
Długo się zastanawiałam  jakich kolorów użyć, pastele? ... niee! postawiłam na czerń i biel z dodatkiem złota, wyszło nie najgorzej. Niestety nie doszedł do mnie jeszcze napis, który chce umieścić na górnej tabliczce, ale nie mogłam już dłużej czekać i chciałam wam pokazać skrzynie:)




 
http://www.creativehobby.pl/index.php

Skrzynia <KLIK>
Drewniana zawieszka <KLIK>
Napis "Skarby Maluszka" <KLIK>
Papier <KLIK>






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.