poniedziałek, 30 listopada 2015

Będę mamą!!!



W końcu powstał ten post! TAK! będę MAMĄ!:) i jestem najszczęśliwsza na świecie! Troszkę zwlekałam z tym postem, ale teraz gdy już poznaliśmy płeć dziecka, mogę się wam pochwalić...

Powiem wam szczerze, że od samego początku czuliśmy, że będzie to dziewczynka. Przez to że mąż zwracał się do brzuszka w formie żeńskiej, sama przyzwyczaiłam się do tej myśli, oczywiście gdyby okazało się że będzie chłopczyk, również bym skakała z radości, było by mi nawet łatwiej jeśli chodzi o imię, ponieważ bardzo spodobał mi się Mikołaj a teraz mam malutki problem... jakie imię wybrać dla mojej fasolki kochanej:) Oto moje typy...
Czekam na waszą opinię i wasze propozycję:) 
Do tej pory, starałam się powstrzymać od zakupów, chociaż co nie co już mam. Ponieważ płeć nie była jasna, wszystko jest szaro-czarne:) ale teraz mogę zaszaleć:) 20 tygodni minęło jak z bicza strzelił... na każdą co miesięczną wizytę u mojej lekarki czekam z niecierpliwością, aby na nowo móc przez chwilę zobaczyć moją fasolkę :) Od niedawna czuję już delikatne kopniaki :) ale bardziej przypomina to gilgotanie. Jeśli chodzi o początek ciąży...to jeśli słyszę od kogoś że ciąża to piękny okres, to mam ochotę chwycić się za głowę... faktycznie teraz czuję się bardzo dobrze, ale pierwsze trzy miesiące... tragedia! Ciągłe nudności, wymioty ( w moim przypadku na szczęście niewiele) i ta chęć ciągłego spania i spaniaaaa i jeszcze raz spaniaaaaaaaa....nie wspominając już o tym że wchodząc do kuchni i chcąc coś ugotować musiałam co jakiś czas z niej wchodzić bo różne zapachy mi przeszkadzały. Zachcianki?! bez jakiś wielkich udziwnień...SŁODKIE! o tak! Mogę jeść ciągle i mam tak po teraz... Bułka z dżemem... nutellą... płatki czekoladowe z mlekiem!:) Pycha! Mięso... szynka... Beee!  Chociaż skłamałabym jeślibym napisała że nie piłam wody po ogórkach kiszonych :) hihi Tak więc, myślę że nie zdziwi was teraz żaden post w którym będą drewienka dla maluchów. Pokoik dla fasolki póki co stoi pusty i nie pomalowany, ponieważ na początku łóżeczko i tak będzie z nami w sypialni. Natomiast urządzać będziemy stopniowo:) A teraz przedstawię wam małą listę życzeń... czyli parę gadżetów, które upatrzyłam na internecie. 



LUB


Już wkrótce, pojawią się nowe drewienka dla dzieci! które będą dostępne na KIERMASZU!
Pamiętajcie, że to już niedługo! 12.12 (sobota)
 Willa Słoneczna w Dębowcu będę czekała na was od 14:00 do 20:00 :) 
PS. Dzisiaj pierwszy raz idę na zajęcia Szkoły Rodzenia! Jestem ciekawa czy wy również chodziłyście i jakie jest wasze zdanie na ten temat!
Czekam na wasze komentarze pod postem!
Miłego poniedziałku kochani!:)


14 komentarzy:

  1. Hahaha już tak czułam, po obrazku "baby" który ostatnio zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi dobrze przeczuwalas 😊 i dziękuję
      Buziaki😘

      Usuń
  2. Serdeczne gratulacje!:))))
    Jako doświadczona mama dwóch chłopców (młodszy ma 1,5 roku) mogę nieco pomóc zweryfikować Twoją wish listę. Odradzam kupowania mebli z przewijakiem, maluchy tak szybko rosną, że po 3-5 miesiącach tego typu przewijak będzie za mały i dzidzia się tam po prostu nie zmieści. Polecam ten prosty przewijak z ikei- jak malutka wyrośnie to będziesz mogła go wykorzystać na 1000 sposobów i przynajmniej się nie zmarnuje:))))
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/categories/departments/childrens_ikea/18701/

    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej dziękuję za radę wezmę ja na pewno pod uwagę :) a z tego co wiem ten przewijak mozna zdjac i mebel moze służyć jako zwykła szafka :)

      Usuń
  3. Gratulacje! Fajne imiona macie wytypowane dla córeczki, ale jak wybrać to jedno ;). Już sobie wyobrażam jakie ładne dekoracje zrobisz do pokoju dziecięcego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kalina
      Dziękuję! no z wyborem imienia będzie ciężkooooo...:P
      Dodatki do pokoiku na pewno będę robić! to jest pewne :) hihi
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Gratuluję córeczki :) Jesteśmy prawie na tym samym etapie (u mnie trochę więcej hihi) Zanim poznałam płeć też kupowałam ubranka w neutralnych kolorkach ;) ale z różowym nie szaleję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana! ;)
      ja raczej też nie mam zamiaru szaleć z różowym:P chociaż małe akcenty różu nie będę mi przeszkadzać:)
      Zdrówka życzę :) i zapraszam częściej na bloga:)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Klaudia <3
    Cudnie!

    Ps. Lena - fajne imię, fajna dziewczynka, wiem co mówię..
    Choć cięte jęzor mają.. ot co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! :)
      Dziękuję za dodanie komentarza! i odwiedziny :)
      Co do imienia ciężki wybór, wszystkie są ładneeee... :P
      Póki co wygrywa Zuzia! :P ale jeszcze zobaczymy
      pozdrawiam i całuje

      Usuń
  6. Gratuluję :) uważaj na siebie podczas robótek, nie przemęczaj się :) Spośród wytypowanych imion to faktycznie ciężko wybrać bo wszystkie mają w sobie to coś... Zuzia jest chyba najfajniejsze. Myślę, że jak zobaczysz swoje dzieciątko to od razu będziesz wiedziała jakie imię do niej pasuje, nie ma co pochopnie podejmować decyzji :)
    Pozdrawiam i 3mam kciuki na kiermaszu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Asiu!
      Dziekuję za odwiedziny!;) w domku na spokojnie z drewienkami;) nie wariuję
      A kciuki trzymaj mocno! :) aby kiermasze były udane
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Gratuluję jeszcze raz już u ciebie na blogu:D Mój bąbel właśnie roczek skończył i podpowiem bo mam taki bujaczek jest genialny! Mały bardzo długo z niego korzystał, lubił sobie w nim również spać, a ja miałam choć chwilę wolną dla siebie:D
    Ściskam Kami
    PS mebelki śliczne ja też mam wszystko białe;)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.