wtorek, 18 sierpnia 2015

Szafka w nowym wydaniu...



Dzień Dobry! Na początku chce wam podziękować za wasze komentarze! są bardzoo miłe. Dziś przygotowałam dla was post który już dawno powinien być opublikowany. Czekałam tylko aż szafka stanie już na swoim miejscu. Nie wiem czy pamiętacie ale już jakiś czas temu, kupiłam od pewnego Pana który chciał się pozbyć staroci tą oto szafkę, oczywiście wyglądała na początku troszkę inaczej...:)



Pomalowałam z niektórych stron szafkę na biało, specjalną farbą na którą nie musiałam już nakładać lakieru, resztę zostawiłam taką jaka była, drzwiczki z przodu obkleiłam naklejką z ciekawym wzorem którą możecie zamówić TUTAJ oczywiście wymieniłam gałki, bo te były stare i zżółkłe. Zamówiłam je na allegro, są  ręcznie robione, dlatego troszkę musiałam na nie czekać, ale gałki możecie również kupić w innym sklepie. Przednie nóżki, pomalowałam trochę szarą farbą.


Jak wam się podoba efekt końcowy??? 








Pozdrawiam! 
Miłego dnia kochani!

22 komentarze:

  1. no jest :-) wygląda świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jest... trochę to trwało :P ale udało się ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Ale czadowa! Genialnie to wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna szafka, a ściana za nią też ładna, pasują do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu! a co do ściany cieszę się że się podoba :)

      Usuń
  4. Efekt końcowy jest rewelacyjny, zachwycający i WOW! :)))
    Świetny pomysł i świetna robota!
    POZDRAWIAM!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie się cieszę :)
      i bardzo mi miło :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Jest rewelacyjna! A gałki to taka wisienka na torcie- bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gałki są świetne! bardzo mi się też podobają!
      cieszę się że również na nie zwróciłaś uwagę
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Dla mnie bomba. Myślałam że te wzorki namalowane ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzorki niestety nie sa malowane :) ale dla wytrwałych polecam samemu namalować;)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Cudna jedyna i niepowtarzalna
    Klaudia a były już wyniki Candy z czerwca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety musiałam anulować konkurs. ponieważ wkradł się na moim blogu jaki błąd i nie miałam żadnych
      komentarzy pod postem z konkursem... :/
      przykro mi...

      Usuń
  8. super pomysł! dziękuje za udział w moim wyzwaniu na PWC!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to się nazywa metamorfoza :) Szafka będzie miała na pewno efektowne drugie życie. Jako gościnna projektantka dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna ta szafka! dziękuję za udział w wyzwaniu PWC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i czekam z niecierpliwością na wyniki! :D
      pozdrawiam

      Usuń
  11. wspaniała! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.