czwartek, 21 maja 2015

Coś z niczego...


Dzień Dobry kochani! pracuję ostatnio od 6:00 do 18:00 i jakoś tak nie było czasu tutaj wpaść i napisać co nie co...:) a już nie wspomnę o "zmalowaniu" czegoś :) Ostatnio znalazłam starą butelkę, po nie wiem nawet czym... miała bardzo fajne, ciekawe kształty i szkoda było mi nią wyrzucić, więc postanowiłam coś z nią zrobić. Pomalowałam dół na biało i pochlapałam czym się dało. Górę natomiast ozdobiłam sznurkami i wyszedł o to taki hmm... wazon? podstawka na świece? coś na pewno się wymyśli :) Czasami z różnych
zużytych rzeczy można zrobić ciekawą i przydatną na nowo rzecz. Więc za nim cokolwiek wyrzucicie zastanówcie się dwa razy! :)


Farby, pędzle i lakier do mojej szafeczki, którą ostatnio kupiłam już mam. Czekam jeszcze na naklejkę którą zamówiłam, na razie jedną później zobaczę jak to będzie wyglądać aby nie przesadzić. Czeka na mnie jeszcze moja walizka... za którą mam zamiar się dziś wziąć :) i dokończyć nią. Mam wiele rzeczy które czekają aż albo je zacznę robić albo je dokończę... ale niestety, chyba dzień ma zbyt mało godzin aby to wszystko ogarnąć. Miłego dnia wam życzę i jak najmniej deszczu...

Zapraszam jeszcze na FB gdzie osoby z moich okolic mają szanse wygrać BUKIET KWIATÓW od zaprzyjaźnionej KWIACIARNI DECOFLORUM!
Więcej informacji na FB







7 komentarzy:

  1. Ciekawy kształt butelki. Taka kamfora ;)
    U nas wczoraj ulewa i dzisiaj ma być powtórka.
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też nie za ciekawie za oknami... ale siedzę w pracy więc może lać :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna i ten kształt nietuzinkowy :) Wyszedł piękny wazonik!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi wygląda trochę jak lampa Alladyna :P
      buziaki

      Usuń
  4. Świetnie ją przerobiłaś, kształt kształtem - piękny, ale przeróbka pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszka! miło mi bardzo! :)
      pozdrawiam
      buziaki

      Usuń
  5. O, naprawdę ciekawa forma butelki. Świetny wazonik wyszedł.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.