piątek, 5 grudnia 2014

Kuku ryku!


Przedstawiam wam Pana Koguta, a raczej Panów Kogutów... 
Dziś powędrowali na piękne, pochlapane wszystkimi kolorami pudełko na herbatę.
Jest to prezent dla pewnej babci. :)
Więc mam nadzieję, że się spodoba.





...a tak wygląda  środek, z trzema komorowymi przegródkami.



aaa już za tydzień  w niedziele 14 Grudnia o godz 14:00
rozpocznie się Świąteczny Kiermasz!
Wszystkich bardzo serdecznie ZAPRASZAM!
Będzie wiele ciekawych stoisk  w tym również MÓJ! 
Będziecie mogli kupić u mnie ...
* świąteczne bombki
* pudełka na herbatę
* pudełko na chusteczki
* szkatułki
* świece
* podstawki pod kubki
* Eko Obraz
* Lampiony na świece
* Mydełka
* Zegar

i różne inne rzeczy .


Na koniec przypominam o WIELKIM ROZDANIU! które kończy się już JUTRO!
Macie jeszcze szansę, wzięcia udziału w naszej zabawie!



Miłego weekendu!

6 komentarzy:

  1. Ja nie babcia, ale pudełko podoba mi się szalenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołe pudełko na herbatkę! Ładniutkie, znam babcie, które byłyby zachwycone ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne pudełeczko, bardzo radosne i po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny! Bardzo mi milo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjj zazdroszczę babci :) Pudełko jest świetne!

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię!
Zapraszam do komentowania moich postów.